Veelgestelde vragen

Ontvang ik mijn bestelling nog op tijd voor vaderdag?

Bestellingen die geplaatst zijn tot en met 14 juni worden op tijd verzonden voor vaderdag. 

Wat is de levertijd van mijn bestelling?

De standaard levertijd is 1-3 werkdagen.

Voor gepersonaliseerde producten (zoals foto- en naamschuivers) is de levertijd 2-6 werkdagen. Op iedere productpagina wordt ook altijd de levertijd vermeld.

Je ontvangt een e-mail zodra je bestelling verzonden wordt.

Wat zijn de verzendkosten?

Nederland

  • Gratis verzending bij een bestelling boven € 50
  • € 1.95 verzendkosten bij een bestelling onder € 50

België

  • Verzenden naar België kost € 3,95.

Kan ik mijn bestelling ruilen of terugsturen?

Je mag altijd binnen 14 dagen na ontvangst doorgeven dat je de bestelling wilt ruilen of terugsturen. Je hebt daarna 14 dagen om de artikelen terug te sturen. Je hoeft alleen de verzendkosten voor het terugsturen te betalen. We kunnen alleen niet gedragen en onbeschadigde producten terugnemen. Op maat gemaakte en gepersonaliseerde producten kunnen niet geruild of teruggestuurd worden. We storten het aankoopbedrag inclusief verzendkosten binnen 14 dagen terug op het rekeningnummer dat is gebruikt voor de betaling. Wil je een product ruilen of terugsturen? Neem dan even contact op met ons via info@gewoonsieraden.nl.

Kan ik bestellen vanuit België?

Ja, dat kan. Het versturen naar België kost € 3,95. Als je bij het invullen van adresgegevens kiest voor België dan worden de verzendkosten automatisch aangepast in de volgende stap. Let wel: de levertijd kan iets langer zijn, aangezien de bezorging naar het buitenland soms iets langer duurt.

Hoe kan ik betalen?

Je kunt bij Gewoon! Sieraden op meerdere manieren betalen:

iDEAL

Maakt je gebruik van internetbankieren dan kun je veilig via iDeal betalen.

Bankoverschrijving

Je kunt ook door middel van overschrijving het bedrag aan ons overmaken. Dit kan op rekeningnummer NL03 RABO 0149 4296 65, t.n.v. Gewoon Sieraden. Als omschrijving kan je het factuurnummer opgeven zodat we je betaling snel kunnen verwerken.

Hoe kan ik mijn kortingscode of cadeaubon inwisselen

Bij het afrekenen van je bestelling kan je in de stap "Je gegevens" de kortings- of cadeaubon code invullen.

1. Klik op "Kortingscode of cadeaubon inwisselen".

2. Voer je code in.

3. Bij de volgende stap "Bestelling controleren" zie je direct de korting terug.

Ik bestel voor het eerst, hoe gaat dat bestellen?

  • Kies de producten in de webshop die je graag wilt bestellen en plaats elk gewenst artikel in de winkelmand. Rechtsboven in het scherm zie je het winkelmandje.
  • Heb je alles wat je wil bestellen in de winkelmand, dan klik je op het winkelmandje (rechts in de hoek op het scherm). Je krijgt dan de complete winkelmand te zien. Klik dan op ‘afrekenen’. Hier vul je jouw adresgegevens en factuurgegevens in.
  • Je gaat dan naar betaalopties, kies je optie en vervolgt met het plaatsen van de bestelling. Je bestelling wordt vervolgens verstuurd.

Hoe onderhoud ik mijn sieraden?

Wij verkopen geen echt goud of zilver, de kans bestaat dus dat de producten naar verloop van tijd minder mooi worden. Dit zal bij de ene persoon sneller gaan dan andere, dit heeft te maken met de PH-waarde van je huid.

Om zo lang mogelijk plezier te hebben van je items hierbij een aantal tips:

  • Laat de sieraden niet in aanraking komen met parfum, haarlak, bodylotion, muggenspray, alcohol, water e.a. vloeibare substanties
  • Geef parfum, bodylotion de tijd om te drogen en doe dan pas je sieraden om
  • Draag de sieraden nooit in vochtige ruimtes zoals sauna, zwembad of in zee
  • Leg de sieraden voorzichtig neer na het afdoen.
  • Stel de sieraden niet langdurig bloot aan felle zon
  • Draag de sieraden niet bij ruw werk, sporten, douchen of tijdens het slapen
  • Droog je handen eerst goed af voor je je sieraden om/in doet.

Hoe weet ik of mijn bestelling goed is doorgekomen?

Wanneer je een product bestelt ontvang je direct na jouw bestelling een bevestigingsmail met een overzicht van je bestelling. Heb je geen bevestigingsmail ontvangen? Kijk dan even of de mail niet in je spambox is terecht gekomen. Je kan ook altijd even contact met ons opnemen via info@gewoonsieraden.nl,

Wat te doen als ik een verkeerde bestelling heb ontvangen?

Ja kan een e-mail sturen naar info@gewoonsieraden.nl en dan zorgen wij zo snel mogelijk voor een passende oplossing.

Kan ik vanuit het buitenland bestellen?

Woon je niet in Nederland, en wil je een product van Gewoon! Sieraden bestellen?

Als je uit het buitenland wil bestellen dan kan je een e-mail sturen naar info@gewoonsieraden.nl en wij nemen contact met je op.

Kan ik mijn bestelling op een ander adres laten afleveren?

Dat kan. Je kan bij de adresgegevens een ander bezorgadres opgeven dan het factuuradres.

Zijn alle prijzen inclusief BTW?

Alle genoemde prijzen zijn inclusief het Nederlandse BTW tarief.

Staat je vraag er niet bij?

Neem dan contact met ons op.